Toekomst groep (NH Barbison Palace Hotel)

Onze klant:
NH Barbison Palace Hotel is onderdeel van de NH Hotel Group met bijna 400 hotels in 30 landen. Wereldwijd werken er meer dan 20.000 medewerkers voor de jaarlijks ruim 16 miljoen gasten. NH Hotel wil de beste service tegen de beste prijs leveren en de beleving van klanten, de zogenaamde guest experience, staan centraal.

De vraag:
De uitstraling van het gebouw is een wezenlijk onderdeel van de ‘guest experience’. In Amsterdam was er houtrot in alle gevels geconstateerd. Het is een omvangrijk en specialistisch project om de gevels te herstellen en te schilderen. De klant had behoefte aan inzicht in de aanpak en een kwalitatief en duurzaam resultaat.

De oplossing:
De Toekomstgroep heeft als eerste een grondige inspectie gedaan. De oorspronkelijke geveltekeningen zijn gebruikt en deze zijn aangevuld met een fotorapportage. Dit in combinatie met onze expertise resulteerde in een plan van aanpak met een gedetailleerd inzicht in de werkzaamheden voor het herstellen van het houtrot en schilderen van de gevels. Dit is een project van 3 jaar wat in verschillende fases wordt uitgevoerd, passend bij de wensen van de klant.